Diverse artikler

Her er noen eksempler på artikler jeg har skrevet.

Artikkelen om Velimir Pavlovic var spesiell. I tillegg til alt som skjedde den dagen fikk jeg æren av å spise middag med han og konen senere samme kveld. Et sterkt og godt møte!

BildeBilde

For å skrive artikkelen Urfolks verdifulle bør deltok jeg på et arrangement. Noen ganger blir jeg invitert og andre ganger er det avisredaksjonen som ber meg dra for å dekke arrangementet eller møtet.

Denne dagen hadde jeg med notatblokk og kamera, men i dag bruker jeg mer og mer en digital opptager (Zoom H2) som jeg holder i hånda under intervjuer. Den er et godt arbeidsverktøy.

artikkel urfolk

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

