Det store (?) spranget – going frilans

I tillegg til å skrive bøker tenker jeg nå å ta et større sprang, jeg skal friste en frilanstilværelse det nærmeste året.

Kanskje må jeg kombinere dette med en deltidsstilling, kanskje ikke. 

Det som gjør at jeg ønsker å jobbe som frilanser er frihet!

Frihet til å velge hva jeg vil jobbe med, hvilke oppdrag jeg skal ta og hvilke ideer som skal realiseres.

Her er det kun kreativiteten som setter grenser.

 

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

